Livet er fuld af små øjeblikke

onsdag den 14. december 2011

sort i sort


sko; A.P.C - Jeans; Dr. Denim - t-shirt; H&M -pels; arvestykke - Bælte; mors

Man kan jo umuligt sidde på sin flade indenfor en hel dag, så jeg snuppede muligheden for at tage op på mit gymnasie for at spise æbleskiver, drikke kaffe of kakao - mit gymnasie arrangerer noget de kalder "midtvejs-krise" her under SRP perioden, hvor man lige kan snakke med klassekammerater og måske fange en af sine vejledere.  Og hvad gør man når man ikke vil posere ved gymnasiet og ellers er alene hjemme, så tager man vel alternative billeder som disse. Bæltet er min mors, som jeg hugger engang imellem :-) Det var faktisk slet ikke meningen jeg ville vise jer (hvis i er der) de her billeder idag, men eftersom jeg blev færdig med min analyse, kunne jeg jo godt lige... 

/Anna 

2 kommentarer:

  1. Super fed blog du har dig, og fedt outfit, af det man lige kan se ;-)
    kig forbi hvis det lyster
    www.ceciliewalther.com

    SvarSlet
  2. Hej cecilie.
    tak skal du have :) det er stadig rimelig nyt, for os begge, hvilket du måske bemærkede af mængden af indlæg. jeg vil kigge forbi.

    /Anna

    SvarSlet