Livet er fuld af små øjeblikke

onsdag den 7. december 2011

Adventsgave




Min søde mor, som i december måned kalder sig 'Nissen', gav mig disse to fantastiske Chanel makeup-produkter i 2. adventsgave. Jeg er blevet helt tosset med rød læbestift, og denne lip colour vil med sikkerhed være et kært eje i min taske det næste stykke tid. Den hedder 38 La Fachinante og har en varm rød/mørkerød farve. Jeg havde ingen highlighter, men det fik jeg endelig - og så endda i et eksklusivt look! En meget skøn adventsgave, tak til Nissemor... :-)

/ Sarah Emilie

2 kommentarer:

  1. I'd love to try that concealer! :)

    Have a nice day!
    xx

    SvarSlet
  2. Hey Laura.
    You should do that - it is just as good as it looks! :-) I'm sure that you can find it in the most beauty shops.

    All the best
    / Sarah Emilie

    SvarSlet