Livet er fuld af små øjeblikke

mandag den 12. december 2011

NEW IN



Forrige Lørdag var min mor og jeg på juleindkøb i Odense, og jeg købte her en julegave til min bonus bror i H&M, hvor hvis man købte for over 100 kr. ville få et gavekort med på 50 kr. som kunne bruges ugen efter (altså, den uge vi lige er gået ud af), jeg havde fuldstændig glemt det, og skyndte med ned i H&M i lørdags, hvor jeg så stødte på denne rullekrave, jeg ved ikke helt om det er mig og om jeg kan hoppe på rullekrave-trenden, men jeg syntes faktisk, at hvis man styler den korrekt, kan det se super cool ud, fx som angelica styler den her - derudover, så forbinder jeg slet ikke rullekraven med min mormor. Ja, også skulle jeg kun af med 30 kr. for den, så herregud hvis jeg ikke får brugt den så meget.  Det eneste jeg købte til mig selv, da vi var i Odense på juleindkøb var et par jeans fra Dr. Denim i cowboy farve, de havde dem desværre ikke i sorte i butikken, så derfor blev de bestilt hjem og nu er jeg også ejeren af dem i sorte (lækkert) - de er virkelig stretchy og dejlige at have på. De sidste billede er af to ringe jeg købte i pieces, til sølle 30 kr. stykket, man kan også få dem i en lækker kobberfarve, men størrelserne var anderledes end i disse to i sølv, og dermed for store til mine ellers små pølsefingre. 

/Anna 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar