Livet er fuld af små øjeblikke

torsdag den 8. december 2011

Dior.


Uden tvivl har Dior et stort udbud af masse lækre øjenskygger i smukke farver, og jeg investerede fornyelig i denne pallet, 781 Smoky Brown. Teksturen er super fin, og farverne er rigtigt smukke på huden, du kan både ligge en naturlig øjenskygge med de to lysefarver, men har også muligheden for at lave smokey eyes, ved brug af den mørkebrune - faktisk, så hører der til palletten et lille stykke papir, hvorpå der er illustreret to forskellige looks (hvor smart er det lige?). Jeg har ikke prøvet at ligge en øjenskygge med den endnu, så jeg kan ikke kommentere på hvor lang tid skyggerne holder og bliver siddende hvor de skal. Men, jeg regner stærkt med at ligge en makeup med dem på lørdag, for der skal jeg til julefrokost! Jeg håber på, at de holder godt, damen i Matas var selv meget begejstret over dem.

Apropros makeup, så, hvis du er ligesom jeg, syntes det er lidt sjovt og hyggeligt at bruge tid på at ligge makeup og kun kan få flere gode fifs og tips til hvordan man ligger en rigtigt lækker øjenskygge, så kan jeg kun anbefalde at du tjekker disse tre beautygurus ud på Youtube, pixiwoo og pixi2woo .
Pixiwoo består af to søstre der begge er makeup artister, og pixi2woo er deres lillebroders kæreste der også er makeup artist - De har virkelig styr på det og ikke nok med at de viser dig hvordan du gør, så rådgiver de også i hvad der er godt og ikke godt. En helt fjerde der også er værd at tjekke ud, er Lisa Eldrigde, hun medvirkede også i programmet "10 years younger" - som makeup artist, derudover er hun generelt bare kendt for at ligge makeup på de kendte.. :-)

/Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar